top of page
IMG_8908 2_edited_edited.png

Autoprezentacja podczas spotkań biznesowych

Podczas szkolenia z autoprezentacji Uczestnicy dowiedzÄ… siÄ™ jak prezentować siÄ™ podczas spotkaÅ„ sprzedażowych, rozmów biznesowych czy networkingu. Wykorzystamy ćwiczenia warsztatowe, aby pracować nad mowÄ… ciaÅ‚a, komunikacjÄ… werbalnÄ… i niewerbalnÄ… oraz perswazjÄ…. DziÄ™ki temu Uczestnicy zyskajÄ… na pewnoÅ›ci siebie w sytuacjach biznesowych,
co wpłynie pozytywnie na wizerunek całej firmy.

Program szkolenia:
Autoprezentacja podczas
spotkań biznesowych

SzczegóÅ‚owy konspekt szkolenia przygotowujÄ™ po zbadaniu potrzeb biznesowych, a przed podjÄ™ciem decyzji o wspóÅ‚pracy, by mieć pewność, że dostarczam Pracownikom Twojej organizacji szkolenie, które realnie podniesie ich kompetencje.

  • Pierwsze wrażenie i elementy, wpÅ‚ywajÄ…ce na ocenÄ™ emocjonalnÄ… w pierwszych sekundach spotkania biznesowego

  • Model Gordona - szczegóÅ‚y sytuacji komunikacyjnych (wyrażanie wprost swoich myÅ›li, aktywne sÅ‚uchanie, negocjacje)

  • NarzÄ™dzie do udzielania informacji zwrotnej FUKO

  • Analiza transakcyjna jako strategia komunikacji partnerskiej w zespole o zÅ‚ożonej strukturze

  • Analiza retoryki i analiza caÅ‚ych konstrukcji zdaÅ„

  • Sztuka dyskusji - narzÄ™dzia jÄ™zykowe czerpiÄ…ce z erystyki

  • Sztuka perswazji - narzÄ™dzia jÄ™zykowe oparte na reguÅ‚ach wpÅ‚ywu spoÅ‚ecznego (perswazja w wyborze pomiÄ™dzy opcjami, perswazja w rekomendacji dziaÅ‚aÅ„, perswazja w negocjacjach, perswazja w prezentacjach, perswazja w proÅ›bach o budżet, perswazja w spotkaniach biznesowych, perswazja w samlltalku)

  • ZarzÄ…dzanie wÅ‚asnÄ… mowÄ… ciaÅ‚a oraz analiza mowy ciaÅ‚a rozmówców

  • Zasady savoir-vivre’u odnoszÄ…ce siÄ™ do spotkaÅ„ sÅ‚użbowych

  • Zasady netykiety, czyli etykiety w sÅ‚użbowej korespondencji elektronicznej oraz zasady prowadzenia rozmów telefonicznych

  • Rola ubioru w Å›wiecie biznesu

  • UmiejÄ™tne radzenie sobie ze stresem w sytuacjach biznesowych

IMG_8912 2.JPG

Proces szkoleniowy

Poniżej znajdziesz przykÅ‚adowy proces szkoleniowy. Każdy proces jest projektowany w oparciu o dostÄ™pność Uczestników, ich dotychczasowy poziom umiejÄ™tnoÅ›ci oraz zÅ‚ożoność projektu szkoleniowego.

01

min. 3 tygodnie przed szkoleniem

Badanie potrzeb biznesowych

z organizatorem szkolenia oraz potrzeb szkoleniowych z Uczestnikami szkolenia.

03

w terminiem ustalonym przez Organizatora

Szkolenie stacjonarne lub w trybie online

02

min. 2 tygodnie przed szkoleniem

Pre-work. Zadanie wprowadzajÄ…ce Uczestników w temat szkolenia i budujÄ…ce ich wewnÄ™trzne zaangażowanie w proces szkoleniowy.

04

do  2 tygodni po szkoleniu

Post-work. Zadanie poszkoleniowe dla każdego z Uczestników, które bÄ™dzie poddane ewaluacji, i na tej podstawie zostanie stworzona informacja zwrotna do Uczestnika.

IMG_8913 2_edited.png

Chcesz wycenić szkolenie dla swojej firmy? Napisz wiadomość lub zadzwoń +48 505 765 204

DziÄ™kujÄ™ za wiadomość! WrócÄ™ z odpowiedziÄ… w ciÄ…gu 24h

Adres

ul. Chmieleniec 12/91

30-348 Kraków

Telefon

+48 505 765 204

E-mail

Social Media

  • LinkedIn
  • Instagram
bottom of page