Wystąpienia Publiczne
Uczestnicy szkolenia z wystąpień publicznych poznają narzędzia przyciągania uwagi słuchaczy, dzięki czemu ich prezentację będą zapamiętywane. Nauczą się, jak gestykulować podczas przemówienia, jak poruszać się po scenie oraz jak przygotować prezentację. Dzięki intensywnej pracy warsztatowej, jakość ich prezentacji znacząco wzrośnie.
Program szkolenia:
Wystąpienia Publiczne
Szczegółowy konspekt szkolenia przygotowuję po zbadaniu potrzeb biznesowych, a przed podjęciem decyzji o współpracy, by mieć pewność, że dostarczam Pracownikom Twojej organizacji szkolenie, które realnie podniesie ich kompetencje.
-
Proces tworzenia prezentacji oparty na idei Human Centered Design
-
Wyznaczenie efektu prezentacji oraz analiza odbiorców pod kątem korzyści płynących z efektu, potrzeb dotyczących tematu, a także oporów, utrudniających osiągnięcie efektu prezentacji
-
Struktury prezentacji dla różnych form prezentacyjnych (prezentacja projektu/ idei, prezentacja handlowa, prezentacja raportu, prezentacja szkoleniowa, prezentacja studium przypadku)
-
Stworzenie merytorycznego konspektu prezentacji opartego na wybranej strukturze lub połączeniu struktur
-
Algorytm prezentacji biznesowej (istotne elementy wstępu, części głównej oraz zakończenia)
-
Wykorzystanie modelu ABCD, jako strategii na intrygujące rozpoczęcie wystąpienia
-
Narracja w prezentacji oparta na trójkącie retorycznym (Etos, Logos, Patos)
-
Narzędzia narracyjne w ramach trójkąta retorycznego (SCQA, dedukcja, indukcja, drzewo logiczne, storytelling, storytelling danych, mapowanie otoczenia, paradoksalna teza, metafory i analogie, społeczny dowód słuszności)
-
Angażowanie poprzez słowo (dialog klasyczny, dialog mentalny)
-
Angażowanie poprzez aktywne działanie podczas prezentacji (dla wystąpień stacjonarnych oraz online)
-
Zarządzanie mową ciała w sytuacji wystąpień publicznych
-
Radzenie sobie ze stresem przed wystąpieniami publicznymi
-
Warsztat praktyczny z wystąpień publicznych - feedback grupy i trenera
Proces szkoleniowy
Poniżej znajdziesz przykładowy proces szkoleniowy. Każdy proces jest projektowany w oparciu o dostępność Uczestników, ich dotychczasowy poziom umiejętności oraz złożoność projektu szkoleniowego.
01
min. 3 tygodnie przed szkoleniem
Badanie potrzeb biznesowych
z organizatorem szkolenia oraz potrzeb szkoleniowych z Uczestnikami szkolenia.
03
w terminiem ustalonym przez Organizatora
Szkolenie stacjonarne lub w trybie online
02
min. 2 tygodnie przed szkoleniem
Pre-work. Zadanie wprowadzające Uczestników w temat szkolenia i budujące ich wewnętrzne zaangażowanie w proces szkoleniowy.
04
do 2 tygodni po szkoleniu
Post-work. Zadanie poszkoleniowe dla każdego z Uczestników, które będzie poddane ewaluacji, i na tej podstawie zostanie stworzona informacja zwrotna do Uczestnika.
Chcesz wycenić szkolenie dla swojej firmy? Napisz wiadomość lub zadzwoń +48 505 765 204
Adres
ul. Chmieleniec 12/91
30-348 Kraków
Telefon
+48 505 765 204