top of page
IMG_8915.JPG

Komunikacja interpersonalna
w zespole

Uczestnicy szkolenia z komunikacji w zespole poznajÄ… wÅ‚asny styl komunikacji i dowiedzÄ… siÄ™, jakie niesie to szanse oraz konsekwencje. Skupimy siÄ™ na tym, jak mówić, żeby nas sÅ‚uchano i rozumiano oraz jak unikać barier komunikacyjnych, żeby nie wywoÅ‚ywać konfliktów. To sprawi, że Uczestnicy bez trudu bÄ™dÄ… potrafili komunikować siÄ™ ze wspóÅ‚pracownikami oraz klientami.

Program szkolenia:
Komunikacja interpersonalna
w zespole

SzczegóÅ‚owy konspekt szkolenia przygotowujÄ™ po zbadaniu potrzeb biznesowych, a przed podjÄ™ciem decyzji o wspóÅ‚pracy, by mieć pewność, że dostarczam Pracownikom Twojej organizacji szkolenie, które realnie podniesie ich kompetencje.

  • CzteropÅ‚aszczyznowa koncepcja komunikacji wg F.S. von Thuna

  • Diagnozowanie stylu komunikacyjnego rozmówcy, by skutecznie siÄ™  z nim porozumiewać

  • Precyzyjne nadawanie komunikatów i wÅ‚aÅ›ciwy odbiór dostarczanych informacji, by w relacjach biznesowych nie dochodziÅ‚o do nieporozumieÅ„

  • Dynamika konwersacji: odpowiednia ilość informacji, Å›wiadome wykorzystanie prowokatywnego myÅ›lenia, dawanie rozmówcy przestrzeni do wyrażania swojej opinii lub konfrontowania siÄ™ z jego zdaniem

  • Paralingwistyka jako narzÄ™dzie do odpowiedniego nadawania komunikatów, a także interpretacji komunikatów rozmówcy

  • Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej, aby staÅ‚a siÄ™ ona siÅ‚Ä… napÄ™dowÄ… do wprowadzania zmian przez rozmówcÄ™

  • Jak przyjmować informacjÄ™ zwrotnÄ…, ponieważ o jej skutecznoÅ›ci Å›wiadczy sposób, w jaki zostaÅ‚a odebrana

  • Blokady komunikacyjne, które negatywnie wpÅ‚ywajÄ… na komunikacjÄ™ interpersonalnÄ… (np. zaprzeczanie emocjom, odnoszenie siÄ™ do wÅ‚asnych doÅ›wiadczeÅ„, radzenie, ocenianie, odwracanie uwagi - czym je zastÄ…pić, by zyskać w oczach rozmówców

  • NarzÄ™dzia i techniki komunikacyjne, które wspierajÄ… aktywne sÅ‚uchanie i otwierajÄ… na rozumienie perspektywy rozmówcy

IMG_8912 2.JPG

Proces szkoleniowy

Poniżej znajdziesz przykÅ‚adowy proces szkoleniowy. Każdy proces jest projektowany w oparciu o dostÄ™pność Uczestników, ich dotychczasowy poziom umiejÄ™tnoÅ›ci oraz zÅ‚ożoność projektu szkoleniowego.

01

min. 3 tygodnie przed szkoleniem

Badanie potrzeb biznesowych

z organizatorem szkolenia oraz potrzeb szkoleniowych z Uczestnikami szkolenia.

03

w terminiem ustalonym przez Organizatora

Szkolenie stacjonarne lub w trybie online

02

min. 2 tygodnie przed szkoleniem

Pre-work. Zadanie wprowadzajÄ…ce Uczestników w temat szkolenia i budujÄ…ce ich wewnÄ™trzne zaangażowanie w proces szkoleniowy.

04

do  2 tygodni po szkoleniu

Post-work. Zadanie poszkoleniowe dla każdego z Uczestników, które bÄ™dzie poddane ewaluacji, i na tej podstawie zostanie stworzona informacja zwrotna do Uczestnika.

IMG_8913 2_edited.png

Chcesz wycenić szkolenie dla swojej firmy? Napisz wiadomość lub zadzwoń +48 505 765 204

DziÄ™kujÄ™ za wiadomość! WrócÄ™ z odpowiedziÄ… w ciÄ…gu 24h

Adres

ul. Chmieleniec 12/91

30-348 Kraków

Telefon

+48 505 765 204

E-mail

Social Media

  • LinkedIn
  • Instagram
bottom of page