Komunikacja interpersonalna
w zespole
Uczestnicy szkolenia z komunikacji w zespole poznajÄ… wÅ‚asny styl komunikacji i dowiedzÄ… siÄ™, jakie niesie to szanse oraz konsekwencje. Skupimy siÄ™ na tym, jak mówić, żeby nas sÅ‚uchano i rozumiano oraz jak unika ć barier komunikacyjnych, żeby nie wywoÅ‚ywać konfliktów. To sprawi, że Uczestnicy bez trudu bÄ™dÄ… potrafili komunikować siÄ™ ze wspóÅ‚pracownikami oraz klientami.
Program szkolenia:
Komunikacja interpersonalna
w zespole
SzczegóÅ‚owy konspekt szkolenia przygotowujÄ™ po zbadaniu potrzeb biznesowych, a przed podjÄ™ciem decyzji o wspóÅ‚pracy, by mieć pewność, że dostarczam Pracownikom Twojej organizacji szkolenie, które realnie podniesie ich kompetencje.
-
Czteropłaszczyznowa koncepcja komunikacji wg F.S. von Thuna
-
Diagnozowanie stylu komunikacyjnego rozmówcy, by skutecznie siÄ™ z nim porozumiewać
-
Precyzyjne nadawanie komunikatów i wÅ‚aÅ›ciwy odbiór dostarczanych informacji, by w relacjach biznesowych nie dochodziÅ‚o do nieporozumieÅ„
-
Dynamika konwersacji: odpowiednia ilość informacji, Å›wiadome wykorzystanie prowokatywnego myÅ›lenia, dawanie rozmówcy przestrzeni do wyrażania swojej opinii lub konfrontowania siÄ™ z jego zdaniem
-
Paralingwistyka jako narzÄ™dzie do odpowiedniego nadawania komunikatów, a także interpretacji komunikatów rozmówcy
-
Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej, aby staÅ‚a siÄ™ ona siÅ‚Ä… napÄ™dowÄ… do wprowadzania zmian przez rozmówcÄ™
-
Jak przyjmować informacjÄ™ zwrotnÄ…, ponieważ o jej skutecznoÅ›ci Å›wiadczy sposób, w jaki zostaÅ‚a odebrana
-
Blokady komunikacyjne, które negatywnie wpÅ‚ywajÄ… na komunikacjÄ™ interpersonalnÄ… (np. zaprzeczanie emocjom, odnoszenie siÄ™ do wÅ‚asnych doÅ›wiadczeÅ„, radzenie, ocenianie, odwracanie uwagi - czym je zastÄ…pić, by zyskać w oczach rozmówców
-
NarzÄ™dzia i techniki komunikacyjne, które wspierajÄ… aktywne sÅ‚uchanie i otwierajÄ… na rozumienie perspektywy rozmówcy
Proces szkoleniowy
Poniżej znajdziesz przykÅ‚adowy proces szkoleniowy. Każdy proces jest projektowany w oparciu o dostÄ™pność Uczestników, ich dotychczasowy poziom umiejÄ™tnoÅ›ci oraz zÅ‚ożoność projektu szkoleniowego.
01
min. 3 tygodnie przed szkoleniem
Badanie potrzeb biznesowych
z organizatorem szkolenia oraz potrzeb szkoleniowych z Uczestnikami szkolenia.
03
w terminiem ustalonym przez Organizatora
Szkolenie stacjonarne lub w trybie online
02
min. 2 tygodnie przed szkoleniem
Pre-work. Zadanie wprowadzajÄ…ce Uczestników w temat szkolenia i budujÄ…ce ich wewnÄ™trzne zaangażowanie w proces szkoleniowy.
04
do 2 tygodni po szkoleniu
Post-work. Zadanie poszkoleniowe dla każdego z Uczestników, które bÄ™dzie poddane ewaluacji, i na tej podstawie zostanie stworzona informacja zwrotna do Uczestnika.
Chcesz wycenić szkolenie dla swojej firmy? Napisz wiadomość lub zadzwoń +48 505 765 204
Adres
ul. Chmieleniec 12/91
30-348 Kraków
Telefon
+48 505 765 204