Mowa ciała
w biznesie
Podczas szkolenia z zakresu mowy ciała w biznesie Uczestnicy dowiedzą się, jak zarządzać swoją mową ciała podczas spotkań biznesowych. Ponadto dowiedzą się, jak odczytywać mowę ciała uczestników swojego spotkania, by móc na nią odpowiednio reagować. Nauczą się odczytywać niewerbalny język ciała, by wykorzystywać do interpretacji z pozoru nieistotne gesty lub poruszenia.
Program szkolenia:
Mowa ciała w biznesie
Szczegółowy konspekt szkolenia przygotowuję po zbadaniu potrzeb biznesowych, a przed podjęciem decyzji o współpracy, by mieć pewność, że dostarczam Pracownikom Twojej organizacji szkolenie, które realnie podniesie ich kompetencje.
-
Psychologia komunikacji niewerbalnej
-
Umiejętności tworzenia i dekodowania komunikatów pozawerbalnych
-
Komponenty komunikacji niewerbalnej: ekspresja mimiczna, kontakt wzrokowy, kinezyka, proksemika, paralingwistyka
-
Analiza zgeneralizowanych wskaźników: siły, słabości, asertywności, braku asertywności, sympatii, antypatii oraz sposoby reagowania na takie postawy w sytuacjach biznesowych
-
Analiza twarzy i emocji, jak wykorzystać ją do interpretacji całego kontekstu
-
Odczytywanie niewerbalnych sygnałów ciała rozmówcy w sytuacji biznesowej, jak np. ruchy ramion, rąk, mimowolne reakcje ciała, gestykulacja, postawa, blokady ciała, „uspokajacze”
-
Różnice w odczytywaniu mowy ciała podczas spotkań stacjonarnych i spotkań zdalnych
-
Wykorzystanie przeanalizowanego materiału do zinterpretowania zachowania rozmówcy
-
Wykorzystanie interpretacji zachowania rozmówcy w przebiegu spotkania biznesowego
-
Praca nad świadomym wykorzystaniem własnej mowy ciała w sytuacjach biznesowych
Proces szkoleniowy
Poniżej znajdziesz przykładowy proces szkoleniowy. Każdy proces jest projektowany w oparciu o dostępność Uczestników, ich dotychczasowy poziom umiejętności oraz złożoność projektu szkoleniowego.
01
min. 3 tygodnie przed szkoleniem
Badanie potrzeb biznesowych
z organizatorem szkolenia oraz potrzeb szkoleniowych z Uczestnikami szkolenia.
03
w terminiem ustalonym przez Organizatora
Szkolenie stacjonarne lub w trybie online
02
min. 2 tygodnie przed szkoleniem
Pre-work. Zadanie wprowadzające Uczestników w temat szkolenia i budujące ich wewnętrzne zaangażowanie w proces szkoleniowy.
04
do 2 tygodni po szkoleniu
Post-work. Zadanie poszkoleniowe dla każdego z Uczestników, które będzie poddane ewaluacji, i na tej podstawie zostanie stworzona informacja zwrotna do Uczestnika.
Chcesz wycenić szkolenie dla swojej firmy? Napisz wiadomość lub zadzwoń +48 505 765 204
Adres
ul. Chmieleniec 12/91
30-348 Kraków
Telefon
+48 505 765 204