top of page
IMG_8911 2.JPG

Szkolenia dla
klientów biznesowych

Tworzę szkolenia dla firm, wykorzystując wiedzę psychologiczną

i łącząc ją z najlepszymi praktykami biznesowymi.

 

Przed stworzeniem szkolenia zapoznam się ze środowiskiem Twojej firmy. Zapytam Cię o pracowników i ich wyzwania. Dzięki temu zaprojektuję materiał szkoleniowy tak, by uczestnicy pracowali na swoich codziennych przykładach. To pozwoli im
z powodzeniem wykorzystywać nabyte umiejętności każdego dnia w pracy.

IMG_8910 2.JPG

szkolenie: Wystąpienia Publiczne

Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nie boi się publicznego przemawiania! Sztuka wystąpień publicznych to jedna z najbardziej pożądanych umiejętności dzisiejszych czasów. Posiadając umiejętność wystąpień publicznych, budzimy uznanie i budujemy wizerunek
eksperta w branży.

2

szkolenie: Autoprezentacja Podczas Spotkań Biznesowych

Nie kupujemy produktów czy usług, kupujemy sprzedawcę! Podejmujemy współpracę z osobami, z którymi dobrze nam się rozmawia, które potrafią nas słuchać i odpowiadają na nasze potrzeby. Umiejętności autoprezentacji możemy nabyć, dzięki autoanalizie i odpowiednim ćwiczeniom warsztatowym.

3

szkolenie: Mowa Ciała w Biznesie

Profesjonalne spotkania, czy to online, czy stacjonarne, wymagają odpowiedniej znajomości komunikacji niewerbalnej. Dzięki analizie mowy ciała i praktycznym ćwiczeniom Uczestnicy zyskają pewność siebie i profesjonalizm w każdej sytuacji, przyciągając i utrzymując uwagę swoich klientów i odbiorców.

4

szkolenie: Komunikacja Interpersonalna w Zespole

“Nie dogadaliśmy się”, “nic o tym nie wiedziałem" czy "inaczej to zrozumiałem" - te słowa często słyszymy w pracy. Podstawą dobrej współpracy i skutecznego działania jest odpowiednia komunikacja werbalna i niewerbalna.

5

szkolenie: Autoprezentacja Online

Różnice w budowaniu relacji wynikają z formy komunikacji, jaką prowadzimy. Podczas szkolenia Uczestnicy porównają możliwości komunikacji online z offline i odkryją różnice w autoprezentacji. Uczestnicy nauczą się dynamicznie zarządzać spotkaniami zdalnymi, wspierać dyskusje i aktywne uczestnictwo. Poznając dobre i złe praktyki zarządzania ekranem, reakcji na problemy techniczne oraz prowadzenie smalltalku i narracji.

IMG_8913 2_edited.png

Chcesz poznać szczegóły konsultacji? Napisz wiadomość lub zadzwoń +48 505 765 204

Adres

ul. Chmieleniec 12/91

30-348 Kraków

Telefon

+48 505 765 204

E-mail

Social Media

  • LinkedIn
  • Instagram
bottom of page