Szkolenia dla
klientów biznesowych
Tworzę szkolenia dla firm, wykorzystując wiedzę psychologiczną
i łącząc ją z najlepszymi praktykami biznesowymi.
Przed stworzeniem szkolenia zapoznam się ze środowiskiem Twojej firmy. Zapytam Cię o pracowników i ich wyzwania. Dzięki temu zaprojektuję materiał szkoleniowy tak, by uczestnicy pracowali na swoich codziennych przykładach. To pozwoli im
z powodzeniem wykorzystywać nabyte umiejętności każdego dnia w pracy.
1
szkolenie: Wystąpienia Publiczne
Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nie boi się publicznego przemawiania! Sztuka wystąpień publicznych to jedna z najbardziej pożądanych umiejętności dzisiejszych czasów. Posiadając umiejętność wystąpień publicznych, budzimy uznanie i budujemy wizerunek
eksperta w branży.
2
szkolenie: Autoprezentacja Podczas Spotkań Biznesowych
Nie kupujemy produktów czy usług, kupujemy sprzedawcę! Podejmujemy współpracę z osobami, z którymi dobrze nam się rozmawia, które potrafią nas słuchać i odpowiadają na nasze potrzeby. Umiejętności autoprezentacji możemy nabyć, dzięki autoanalizie i odpowiednim ćwiczeniom warsztatowym.
3
szkolenie: Mowa Ciała w Biznesie
Profesjonalne spotkania, czy to online, czy stacjonarne, wymagają odpowiedniej znajomości komunikacji niewerbalnej. Dzięki analizie mowy ciała i praktycznym ćwiczeniom Uczestnicy zyskają pewność siebie i profesjonalizm w każdej sytuacji, przyciągając i utrzymując uwagę swoich klientów i odbiorców.
5
szkolenie: Autoprezentacja Online
Różnice w budowaniu relacji wynikają z formy komunikacji, jaką prowadzimy. Podczas szkolenia Uczestnicy porównają możliwości komunikacji online z offline i odkryją różnice w autoprezentacji. Uczestnicy nauczą się dynamicznie zarządzać spotkaniami zdalnymi, wspierać dyskusje i aktywne uczestnictwo. Poznając dobre i złe praktyki zarządzania ekranem, reakcji na problemy techniczne oraz prowadzenie smalltalku i narracji.
Adres
ul. Chmieleniec 12/91
30-348 Kraków
Telefon
+48 505 765 204